• Home
  • /Сервіс та установка

Сервіс та установка

Наш покупець повинен бути захищений від непередбачуваних ситуацій, що виникають в процесі експлуатації гідромасажного обладнання.

Сервісні центри: 

           

Партнерські сервісні центри пропонують широкий спектр послуг з установки, гарантійному та пост гарантійному обслуговуванню сантехніки придбаної в нашому магазині і не тільки:

— Сертифікована герметизація-якого виду складності за методикою швейцарської компанії «Dusholux», що дозволяє домогтися 100% результату;
— Підключення та ремонт електричних та електронних вузлів:
— Сенсорні пульти;
— Парогенератори;
— Системні блоки;
— Гідро і -аеромассажние помпи.
— Ефективне усунення подряпин, вибоїн, тріщин і будь-яких інших дефектів акрилової поверхні.
— Врізка змішувача в корпус акрилових (кваріловие) ванн.
— Врізка гідромасажу.
— Можливість замовлення і ремонту терморегулятора.
— Можливість установки гідромасажних боків «розмір — в розмір»;
— Можливість замовлення і доставки великого асортименту запасних частин (сервісних вузлів), для хворого кількості продукції, представленої на території України.
— Піст гарантійне обслуговування, що включає в себе:
— Демонтаж
— Діагностика електронного устаткування
— Видалення і зачистка старих шарів силікону
— Заміна шлангів, фітингів і т.д.
— Монтаж
— Підключення
— 100% герметизація.
Вартість послуги, залежно від складності роботи обговорюється індивідуально.

ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ
по встановленню та гарантійне обслуговування

Всі товари мають гарантійний термін в межах передбаченого законодавством України не менше 12 місяців.

Гарантійне обслуговування товару здійснюється тільки при виконанні правил, викладених в експлуатаційних документах. Тому переконливо просимо Вас перед зверненням в сервісну службу уважно вивчити правила використання товару, викладені в експлуатаційних документах, умови гарантійних зобов’язань, і перевірити правильність заповнення гарантійного талона.
У разі якщо товар експлуатувався з порушеннями встановлених правил або покупець не виконував рекомендації виготовлювача і Сервісного Центру, ремонт проводиться за рахунок покупця.
Щоб прискорити і спростити процес гарантійного обслуговування при Вашому зверненні в Сервісний Центр, Вам необхідно мати при собі:

Товар;
Документ, що підтверджує факт оплати товару;
Повний комплект упаковки для нього;
Повний комплект технічної документації (гарантійний талон);
Паспорт власника товару або інший документ, що підтверджує особу.

Тільки при дотриманні цих умов гарантійні зобов’язання підлягають виконанню. Після звернення покупця, на підставі п. 14 ст. 8 та п. 4 ст. 17 Закону України ‘Про захист прав споживачів’, фахівці Сервісного Центру проведуть експертизу і первинну діагностику товару для встановлення характеру виявлених недоліків і причин їх виникнення. При відсутності порушень правил експлуатацій товару буде проведений безкоштовний ремонт, технічне обслуговування, обмін товару, відповідно до ситуації і вимогами покупця.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
порушення схоронності гарантійних талонів;
наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару;
неправильно заповненого гарантійного талона;

Протягом гарантійного терміну покупець має право на безкоштовне технічне обслуговування товару, а у разі виявлення виробничих дефектів або недоліків товару — на безкоштовний ремонт (у тому числі заміну комплектуючих), або заміну товару.

При підготовці ванної кімнати для установки виробу користуйтеся схемою підведень води і електрики. Схему ви знайдете в інструкції, прикладеної до виробу. Якщо такої інструкції немає, зверніться за місцем придбання або в наш сервісний центр.
Якщо ви не впевнені, що впораєтеся з підготовкою самостійно, можна замовити виїзд фахівця на місце майбутньої установки. Виїзд оплачується за прейскурантом Сервісного центру. При цьому складається технічне завдання із зазначенням точок виведення водопроводу, каналізації та електромережі, а також параметрів тиску в мережі водопостачання та напруги електромережі.
На нашу техзаданию установка душової кабіни здійснюється максимально правильно: стінки кабіни будуть щільно прилягати до стін ванної кімнати; зручність поєднання з уже встановленою сантехнікою теж передбачається. Те, про що Ви мріяли, коли уявляли собі свою майбутню ванну кімнату, втілиться в реальність. Ви зрозумієте, що кошти на дороге обладнання: душову кабіну з турецькою лазнею або гідромасажну ванну — були витрачені не даремно. Ознайомтеся, будь ласка, в нашими умовами.

Сервісний центр надає консультаційні послуги, а також послуги з встановлення та гарантійного обслуговування гідромасажних ванн, боксів, душових кабін.
Установку і гарантійне обслуговування гідромасажних ванн, боксів, душових кабін роблять кваліфіковані фахівці Сервісної служби.
Відповідальність за забезпечення можливості заносу вироби в квартиру лежить на замовнику. На прохання замовника консультант може повідомити габаритні розміри виробу в пакувальній тарі.
Рекомендується виробляти транспортування і установку гідромасажних виробів фахівцями авторизованих організацій. Продавець гарантує тривалу і безвідмовну роботу виробу при дотриманні умов встановлення та експлуатації.

Вимоги до установки:
Правильна установка вашої покупки вимагає правильно підготовленого місця (майданчики) для монтажу: на місці установки завершена обробка стін і підлоги.
підведена холодна, гаряча вода і встановлені запірні вентилі;
встановлені фільтри грубого і тонкого очищення водопровідної води на вході в квартиру;
температура гарячої води, що подається в душову кабіну, не повинна перевищувати 70 C;
тиск у водопровідній мережі повинна відповідати параметрам, зазначеним в техпаспорті вироби;
слив повинен розташовуватися згідно монтажної схеми. Якщо слив розташований на висоті від підлоги 9 см і вище, то потрібно робити подіум для виробу;
зі стіни повинен виходити 3-х жильний електричний кабель довжиною 2 метри, згідно монтажної схеми. Контур заземлення обов’язковий;
обов’язкова наявність індивідуального електричного вимикача на кабіну і установка ПЗВ (пристрої захисного відключення) у схемі електроживлення ванної кімнати.
напруга в електромережі повинна становити 220-230 V
в приміщенні повинна функціонувати природна або примусова витяжна вентиляція.

Установка гідромасажних ванн, боксів і душових кабін виробляється перед монтажем іншого обладнання. Для проведення техобслуговування гідромасажних ванн, боксів і душових кабін необхідно забезпечити доступ до вузлів вироби шляхом зміщення вироби від стін або кута ванної кімнати. У випадку, якщо інше сантехнічне обладнання встановлено впритул до виробу, то демонтаж і подальша установка такого обладнання для проведення техобслуговування виконується за рахунок замовника.
Якщо розміри приміщення або особливості планування не дозволяють забезпечити доступ до вузлів вироби, в такому разі встановлення вироби не рекомендується, всі роботи з техобслуговування виконуються за рахунок замовника.

Установка виробів включає в себе наступні види робіт:
збірка в обсязі інструкції з встановлення;
вирівнювання вироби за рівнем;
підключення до каналізації;
підключення штатного змішувача до водопостачання;
підключення до електромережі згідно техзавдання;
перевірка виробу на герметичність, перевірка роботи на різних режимах систем гідромасажу;
перевірка парогенератора;
консультація по експлуатації.

При відсутності замовника (довіреної особи замовника) при здачі вироби до експлуатацію, можливий повторний виїзд майстрів для консультації. Повторний виїзд оплачується замовником за прейскурантом сервісної служби. На настановні роботи надається гарантія 6-12 місяців з моменту підписання «Гарантійного установочного талона».
Для оформлення замовлення на установку або отримання консультації Вам необхідно звернутися в службу інформації до диспетчера Сервісного центру. Повідомте свої координати, адреса, за якою буде проводитися встановлення, і узгодьте час установки.

Гарантійне обслуговування

Гарантія поширюється на можливі приховані виробничі дефекти у виробі, виявлені в процесі експлуатації.
Гарантійне обслуговування здійснюється:
за умови експлуатації та використання вироби виключно за його прямим призначенням, відповідно до інструкції з експлуатації, а також за умови дотримання Замовником усіх вимог, зазначених у Технічному завданні з підготовки місця установки;
якщо у замовника є правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням дати продажу і штампом магазину, а також правильно заповнений «Гарантійний інсталяційний талон» із зазначенням дати установки.
Гарантія не надається:
якщо дефекти викликані з неправильною установкою і експлуатацією або недбалим поводженням з виробом;
при невиконанні замовником вимог з підготовки місця для установки виробу.
Замовник несе відповідальність за забезпечення вільного доступу до виробу для усунення несправності.
Не виконуються по гарантії наступні види робіт:
заміна форсунок та інших декоративних частин одного кольору на інший за бажанням клієнта;
повторне підключення виробу до каналізації та виправлення у разі неправильного під’єднання, виконаного сторонніми особами;
ремонт поверхневих дефектів, подряпин і відколів;
усунення несправностей, що виникли через перепади напруги в електромережі;
усунення несправностей, що виникли з причини засмічення неякісною водою або несправності водопроводу (чищення або заміна форсунок, душових лійок);
ремонт, пов’язаний із засміченням системи гідромасажу, слива-переливу, каналізації, водопроводу, парогенератора і т.д.
заміна засмаглих лампочок і розбитих стекол підсвічування;
заміна розірваних душових шлангів і зламаних (механічне пошкодження) душових лійок і фурнітури.

Всі не гарантійні роботи можуть бути виконані співробітниками Сервісного Центру, за замовленням клієнта з оплатою за прейскурантом.
Рекомендації з техніки безпеки при експлуатації викладені в інструкції до виробу.
Увага! При тривалій перерві у використанні вироби його відключення від мереж електроживлення та водопостачання є обов’язковим.